merhabalar 👋
21+5 de detaylı ultrasona girdim. Tarama testi normal gelmişti ce sonuçlarımda risk çok düşükdü. Detaylı ultrason da herşey çok iyiydi ama burun kemigi var fakat burun kemigi kısa dedi ve ense kalınlığı 6,4mm çıktı . Böyle olup sağlıklı gebelik geçiren varmı??? Çok tedirginim yardımcı olurmusunuz.