Gkceftm Merhabalar 25+1 gunluk hamileyim oglum mayis ayinda dogmistu yaz bebegiydi ama simdiki hamileligim ekim sonu kasim basi gibi hastane cantasi hazirliklar nasil olmali ekim kasima gore tecrubeli anneler
minismom Gkceftm ilk kızımda kıs bebegiydi 3 4 alt ust takım 3 4 tanede zıbın almıstım 2 ince battaniye bi kalın battaniye almıstım simdi bunda havalar yeni sogumaya baslar heralde kalın battaniye almasammı yanıma acaba bilmiyorum havalara baglı duruma gore bakıcam artık
demirrleydi_ Gkceftm benimde ekim sonu Kasım başı olacak bende daha hazırlamadım bende burda bekliyim fikir olur banada
Gmzexx Gkceftm bizde 25+5 olduk bizimde Ekim 23 gibi olacak ilk oğlum mayısta doğmuştu genellikle hep uzun kollu kalın giysiler tercih ettim bende ince battaniye hiç almadım hepsi 3 tane kalın aldım ince battaniyeyi de kundak için alacam inşallah