Anonimmmmmmmm evet gercek sanci kendini belli ediyor hemde baya. 38+5 te gece Bir anda sanci vurdu , 3 hafta once 3 cm acikligim vardi , doktorum sezeryan yanlisiydi beni cok korkuttu . Ben dedim beklicem , dedidim gaftaya kadar nst sanci cikiyordu doktorum soruyordu birsey hissetmiyorum diyordum . Dogumumdan 9 gun once nişanim gelmisti ve ben hala sanci niye yok anlamiyormuyum diye kendimi paraliyordum 😂 22 haziran saat 01.08 de wc kalkmistim tam yataga donuyordum belime ve kasiklarima bir vurdu sanci esime dedim evet sanci geldi , bekliyorduk ya heyecanlandik calisma odasina gittik bir sanci daha , 5 dakika sonra bir sanci daha , ve 3 dakika sonra yine bir sanci ve suyum geldi, benim sancilarim sık ve siddetliydi . Henen hastaneye gittik yolda sancilarim artarak devam ediyordu sabah 05.34 te kizim dunyaya geldi 🥰 demem o ki dogum sancisi hissedilmeyecek birsey degil anlarsiniz. Benim gibi aralikları sık olmayabilir belki 1 gun onceden baslayabilir ama anlarsiniz