Gebelikte canım çok çekerdi. Doktora sormuştum sakatat ürünleri temizlenirken fazla kimyasal kullanılıyor önermiyoruz asla veya hijyenik olmama ihtimali de oluyor demişti. Ben de kemikli et haşlayıp sarımsaklı terbiyeli çorba yapıyordum öyle içiyordum. Sebebi bu yani kellepaça işkembe vs önerilmemesinin