Cok fazla nefes darlığı yasamaya başlamıştım dün dayanamayacak duruma geldim hiç nefes alamadım hastaneye gittim. Göğüs doktoru tahlil istedi D-dimer 0 ile 500 arasında olması gerekirken benim 715 çıktı. Ciğere pıhtı atma durumu olabilirmiş oksapar kan sualndirici iğne kullanıyordum zaten. Onu sabah akşam yapacam artık ama hala çok daralıyorum çok sıkıştırıyor beni😥