
Kızlar Çarşamba günü kan verdim bu gün çıktı dün doktura gitmiştim eski değerleimin üzerine kan var demişti en az 1500 olması lazım demişti şimdi bu değerlerim yeterli mi daha kan vermeme gerek var mı?Not dün kese göründü ama çok Küçük dedi ölçü bile alamıyorum demişti haftaya gel dedi