kedili1anne her emzirmede onu da kendi üstümü de tamamen çıplak bıraktım. Çok agliyor, kafasını çok geri atıyor ama siz kararlı olunca alıyor bir noktadan sonra. Mememi ağzına götürüp süt akması için sıkıyordum biraz. Dediğim gibi, zorladi özellikle ilk 3-4 deneme. Sonrasında yavaş yavaş adapte oldu ve tam 1 günde bıraktık. Önemli nokta ay gece oldu ağlatmıyım uykusunu açmıyım diyerek silikon uç vermemek, meme ile devam etmek. Benim surecim böyleydi. Bu arada emzirme danışmanları da destek oluyor bu konuda dilerseniz böyle bir destek de alabilirsiniz