senoriiitaa Kardelenss ben Atakentte mehtap hanıma gidiyorum fakat erkek doktor da tercih ederim sorun değil diyorsan Atakentte Sedat bey için çok güzel yorumlar var gidenler de çok memnun
keca_kurde Kardelenss gebeliğimin altı ayini Ercan Bey ile geçirdim daha sonra Aybala hanıma muayene oldum Aybala hanım bana da ilgili detaylı anlatımlı geldi. Aktif hastanesi