Annelerim şu an elimde kuzenimden kalan kaliteli bir sepet beşik var. Normalde park yatak kesin alırım diyordum ama ertelesem mi diye düşünmeye başladım. Sepet beşik Max 4 aya kadar kullanılıyor biliyorum. Sonrasında çocuğa illaki park yatak mı almam gerekiyor. Onu ne kadar kullanırım. Hiç tecrübem yok bu konularda bilgi verirseniz çok sevinirim