Edaaktas2 Vera hastanesinde kontrollerime başladım fakat hastane kapandığı için doktorum da ücreti yüksek bir hastaneye geçiş yaptı bu nedenle kendisiyle devam edemedim 25. haftaya geldiğimde ortada kaldım resmen daha sonra cihan tıp Merkezi’nde muayenesi bulunan Cüneyt bey ile muayenelere devam ettim kendisinin ismini çok duymuştum Şu an 33. haftadayım ve Cüneyt Bey’le devam ediyoruz hala fakat özel hastanelerle ilgili endişelerim var malum bebek olayları hepiniz biliyorsunuz ve kesinlikle normal doğum istiyorum Cüneyt bey özellikle belirtti sezaryen ve normal doğum arasında bir ücret farkının olmadığını söyledi fakat ben sezaryen doğum kararı verilmesinden korkuyorum malum özellerde para için her şeyi yapılabiliyor bu süreçte Kartal lütfi kırdar’a gitmemi Önerenler oldu ben de geçtiğimiz hafta bir doktor bulup muayeneye gittim ve doktor tam kan sayımı tam idrar sayımı yapmamı istedi iki hafta sonra yeniden muayene bulunmam ve gelmeme NST‘ye bağlanacağımı söyledi ilk muayeneden izlenimim olumlu bir yandan devlete gidip normalde ücretsiz doğurbileceğim bir bebeği neden özelde doğuruyorum diye soruyorum kendime ne karar vereceğimi hala bilmiyorum sizin fikirleriniz nedir
Denizz43 Edaaktas2 ozellere asla guven olmaz en iyisi devlet ozellerde her türlü iş dönüyor bebek çetesi mi dersin durup dururken bebeğe gereksiz tahliller yapip aile korkutan mi dersin ameliyat ortasında pazarlık eden mi dersin neler var neler
prenseslerblogg Edaaktas2 bence özel yani ilk kızımı da doğum yaptığım yere gidicem güvendiğim için ama iyi araştırılmış olması gerekiyor aksi halde devlete güvenemiyorum beni sancı içinde bıraktılar yani o anı bi ben bir Allah bilir o yüzden kendi doktorumdan caymam 😌
busenaz68 Edaaktas2 Durumunuz varsa kesinlikle özel yaşadığım şehre dayanarak bunu söylüyorum sizin oralarda devlet hastanesi nasıldır bilmiyorum. İlk gebeligimde hem devlet hem özel takipliydim ama devlette sürekli doktor değişiyordu randevu zamanı denk gelmiyordu randevu bulamadığım için testleri falan yaptiramiyordum haftam geçmiş oluyordu. Davranış biçimleri hiç hoş değil mahremiyet asla yok. Odaya muayene sırasında 4 hasta birden alınıyor arada bir perde var arkada doktorunuza ne anlatsaniz herkes duyuyor. Özel bir soru sormaya çekiniyorsunuz, mesela çocuğu giydirmeden odaya getirip birakiyorlar yakınınız varsa o giydiriyor falan. Detaylı yaptıklarında da çocuk sakat şehir dışına git vs diye neler soylediler ağlayarak ozeldeki doktora gittim hiçbir sorun olmadığını şehir dışına falan gerek olmadığını söyledi çok rahatlattı ki develtte yaşadığım ilk sorun değildi. Bir doktora bağlı kalıp ilerlemek çok zor her doktor ayri birşey söylüyor ölçümleri farklı vs oluyor can sıkıcı bir durum. Sonra devleti bıraktım özelle devam ettim mahremiyete önem veriliyor, doktorunuza sormanız gerekleri rahatça sorabiliyorsunuz en onemisi tek doktorla ilerlediğiniz için kafaniz karışmıyor. Gece gündüz de olsa telefonla ulasabiliyorsunuz ona göre yönlendiriyor. Doğuma kadar olan sürecim ve doğumum güzel geçti. İkinciye gebeyim yine aynı hastanede aynı doktorda takipliyim doğumu yine aynı doktorumda yapacağım inşallah. Benim doktorum kan testi vs istemedi rutin kontrollerimde sıkıntı yoksa nst bile istemedi doğuma kadar sadece muayene ücreti ve doğum ücreti ödedim ekstra hiçbir tahlil tetkik ücret çıkarmadı. Rutin kan tahlillerimi aile hekimliğinde verip kendisine iletmemi istedi her zaman. Sağolsun aile hekimi de kirmiyor kanlarimi detaylıca alıyor bende doktoruma atıyorum. Bu şekilde ben özelden çok memnunum mesela ilki kendim istediğim için özelde sezeryan oldum şuan devlet sezeryan yapıyor ama ben gitmiyorum çünkü gerçekten hastaneden memnun değilim davranış biçimleri falan hiç hoş değil. İnsan olarak biraz daha ılımlı bir yaklaşım bekliyoruz hafif güleryuz bekliyoruz
Edaaktas2 Edaaktas2 busenaz68 ben bahsettiğiniz sürecin çoğunu sıkıntısız bir şekilde özel hastanede tamamladım zaten. Sadece normal doğum yapacağım ve bunun için özele yüksek miktarlar vermek istemiyorum dediğim gibi özelde güleyüz de gördüm sormak istediklerimi de soruyorum. Muayeneleri hiç bırakmadım yani
3_bebelianne Edaaktas2 Doktorum il dışıdaydı planlı sezaryan olacaktım 38haftama girdiğim gece 3te sancılarım başladı özel hastaye gidiyorum doktorum istanbula gitmişti ben bursadayım direkt gittim yardımcı oldular doktorumla paslaşıp şekilde çalışan birbirlerinin hastalarına bakıyorlar izin vesaire durumlarında o doktor geldi sabaha karşı 3buçukta oda burada tutulan memnun kalınan başka bir doktor zaten bebek kanalda açılmam çok fazlaydı sezaryan değil normal doğum yaptım 30dakıkada doğum yaptım devlette olsam neler olurdu kim bilir normal yapacağız korkma daha önce yapmışsın sezaryana şuan alamam bebek geliyor dedi özeldede güzel hastane seçtinmi normal doğum yaptırıyor bizim hastanede ekipçe giriliyor normal doğumada doktor iki ebe hemşire çocuk doktoru oluyor doktor doğum yaptırıyor doktorlar siz hastane seçimini güzel yaparsanız sorun yaşamazsınız
UmayAna_ Edaaktas2 her anlamda devlet hast. Korkmaniz gerektiğini düşünüyorum. İlgisiz, pislik içinde, hemşire cagirirsin gelmez ,ağrın olur umursamazlar, bebek kaçırma, sgk’dan para için yoğun bakımda tutma olayları….
Gg06 Ya arkadaşlar şu özele güvenmeyenler çete falan diyorsunuz da devlette yapanlar çıkmaz mı yani? Neye güveneceğimizi şaşırdık resmen? Yapan her yerde yapar kusura bakmayın. Devlette 28 saat sancı çeken arkadaşımı biliyorum ben. Durumunuz varsa özele gidin. İyice araştırın. Devlette sürekli aynı doktora denk gelemezsiniz kimin doğurtacağını bilmiyorsunuz. Daha bir sürü şey sayarım.
Catperson Edaaktas2 burdaki devlette doktorundan temizlik görevlisine kadar personel köpek gibi davrandığu için hastalara özel düşünüyorum ben. Muayeneye eşi almazlar, refakatçi olarak eş yine alınmıyor, sezaryen olacağım zaten hastanede kalmam da gerekecek, üç kişilik odalar.
Edaaktas2 Catperson üzücü ben normal doğum yapacağım. Şimdiye kadar özele gittik eşim her kontrolümde yanımdaydı. Doğuma girdiğimde yanımda olmasını zaten istemiyorum. Ve normal doğum yapacağım. Bunun için neden çok yüksek bir ücret ödemek zorundayım ki onu düşünüyorum. Çünkü riskli bir gebeliğim yok şimdiye kadar el bebek gül bebek geçirdim hamileliğimi şuan her devletin sunmak zorunda olduğu be bana sunduğu ücretsiz doğum yapma hakkını kullanmak istiyorum. Kararımı zaten verdim. Ve karar vermemde yurt dışında yaşayan birkaç arkadaşımın çok faydası oldu. Araştırma hastanesinde doğuracağım.
Muhammederva Selam kızlar ben 11 Temmuz Cuma günü Bursa Şehir Hastanesinde sezeryan ile doğum yaptım yatış yaptığım gün 5 saat oda bekledim ameliyathane çıkışı tam 2 saat bebeğimden ayrı bekletildim ve ağrı kesicisiz bir şekilde uyuşukluk geçtiğinde karnıma bası uygulandı ve bebeğim odaya geldiğinde kan şekeri düşmüştü hiçbir şekilde uyanmadı emmeye bile gücü yoktu kaşık ile besledik şu an o gerizekalılar yüzünden benim bebeğim sınırda sarılık geç getirmelerinin nedeni oda yokmuş ağlaya ağlaya odaya getirildim 3 gece yatıyorsunuz toplamda hiçbir şekilde imza vereyim çıkayım diyemiyorsunuz sağlik Bakanlığının kesin kuralıymış ama gece 12 den sonra ne doktor ne hemşire ortada kimse yok ağrım oldu ilk gece getirdiklerinde sadece 1 parol takıldı sonrasında damar yolundan can acıtıcı bir sıvı verildi sabah akşam muayeneler iyi geçti memnundum ama doğumum berbat geçti şu an uykusuz bir şekilde bebeğime bakıyorum dualarınıza talibim kızlar pazartesi hem dikiş aldırıcam hemde bebeğime sarılık için bakılacak bu arada korkutmak istemem ama 2. Sezeryan acısı çok berbat birşey bana kimse söylemedi ben size söylemek istedim Allah yardımcınız olsun bir daha kesinlikle devlet hastanesine gitmem ilk doğumumda olduğu gibi özeli tercih ederim eşim çok ısrar etti ama bende bebek çetesi olaylarından dolayı gitmedim Suriyeli aşırı fazla vardı bu arada bize öncelik verilmesi gerekirken biz oda bekledik
Talentedmom Edaaktas2 tabi tercih meselesi ben özelde doğum isterim doktorumdan çok memnunum aklıma takılan herşeyi soruyorum ve doğumuma da doktorum girecek devlette o şansın yok kim denk gelirse doğuma giriyor ve her seferinde doğurmuyorsun ki bence istediğin gibi olmalı ilgi alaka farklı oluyor gerçekten