Bende 27+1 haftalığım gebelik diyabeti ve gebelik kolestazı çıktı maalesef. Bugün ciğer geliştirici iğne oldum. Artık her hafta doktora gideceğim. Doktorum 35 36. Hafta gibi alırız dedi. İnşallah 36 ve sonrası olur bunun için dua edicem 🥹. Resmen 25. Haftaya kadar güzel giden gebeliğim 25. Haftadan sonra sorunlar çıkmaya başladı. Vardır bunda da bir hayır. Sonuçta bizim tercihimiz değil Allahın takdiriydi. Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin inşallah 🤲 birbirimize dua edelim .🤲🤲🤲