Lovebaby27 mm_m954 4.5 gün var canım kör olucam teste bakmaktan yeni yaptım test mi yanlış anlamıyorum kafayı yedim Tek ben mi görüyorum acaba ama pembe değil çizgi yok bence
Lovebaby27 mm_m954 pcosum ben regl tarihinde değişkenlik gösterebiliyor acaba geç döllenme mi var yoksa Awox ta mı kuruma çizgisi yapıyor anlamış değilim koyulaşma görmeden de kan tahlili vermek istemiyorum
asil15 mm_m954 kız askim 10 gün varsa 4 yada 5 gün önce yumurtlama oldu nasıl hemen tutsun dollenme 12 gün sonra oluyor ya
asil15 Kızlar stres yapmayın vallahi sizin sayenizde eczane zengin oldun zaten hamileyseniz regli olmuycaksiniz 3 5 gün bekleseniz ne olur durduk yere stres oluyorsunuz hem ne kadar çok üstüne düşerseniz olmazki isterse yumurtlama gunu olsun
asil15 Lovebaby27 vallahi 2 sene önce bende öyleydim sonra vazgeçtim sene iki kez gebe kaldım çocuğunuz varsa üstüne düşmeyin
mm_m954 mm_m954 dün İnce kil gibi zor gordum 13 dakada farkettim bugüne 2 dakikada farkettim uyukulu halimle
Lovebaby27 asil15 doğru söylüyorsun hakkımızda hayırlısı artık maşallah inşallah bizlerin de olur hayırlısıyla
mm_m954 mm_m954 11 temmuz olabilir çünkü 10 da aşırı akıntım oldu oda gemelde lh hormon pik olunca oliyior bende
asil15 mm_m954 olsun canm kaç gün geçti çatlama ve ilsiki üzerinden söyle soyliyim benim 16. Gun silik çıkmıştı
asil15 mm_m954 canm 1 haftada dollenme olmazki en az gün geçmesi lazım bende 14. Yumurtlama gördüm sanıyordum oysaki 18. Gun çatlamış.o yüzden gebelik icin regli bittikten 2.gun denemelisin son 1 haftaya yada 5 güne kadar
mm_m954 asil15 evet ama herkes ayine değil ki mesala sen adet gunde silk çizgi vardi benimse kırımızı gebeliklerde ayirca bu çizgi ne ozamn testeki hani awox çizgi çıkarmıyor