asil15 mm_m954 ben göremedim canm belkide erkendir 2 gün sonra tekrarla askim beni hatırla 2 hatta 1 gün kala bile silik cizgi yoktu gecikmenin 2 gujunde silik çıkmıştı
mm_m954 asil15 haklısın ama herkes övdüğü awox iste hic kuruma çıkarmıyor diyolar görememiş olabilirsin ama çizgi var eğer negatife ne imiş awox değer gibi çizgi çıkarıor
asil15 mm_m954 inşallah canım vardır haklısın resimde belli olmuyor ben silik çizgiyi bile attığımda canlı ne kadar çok belliydi ama resimde farlı işte canm
asil15 mm_m954 yok canm göremedim dün gittim sadece keseye benzettim dedi ama beta düzenli ve yüksek artıyor çarşamba randevum var
mm_m954 asil15 bugün da yaptım dundan daha belirgin ama ince çizgi beklemedeyim daha yapmam son iki test kaldi 😂🫣
mm_m954 Lovebaby27 olsa çok kişi göremiyor ki ben silik çizgi çok iyi görürüm ama ne çizgi Allah bilir
ikizlerin_annesi__ mm_m954 bence de var gibi ben gecen aynı test ile yaptım asla çizgi çıkmadı ve hasta oldum zaten
mm_m954 ikizlerin_annesi__ az önce yine yaptım kurma mi acaba diye boyile İnce çizgi tam 6 daka çıkarıor ama regle çok var bilemedim