Merhaba, ben gebeligin başından beri ve doğum sonrası 6 haftaya kadar her gün vurmak zorundayım. Suanlik göbekten yapıyorum, öncesinde ve sonrasında buz tutmak baya iyi geliyor ama zaman zaman morarıyor. Morartmak etki ettiğini değil o an bir kılcal damara VS geldiğinizi gösterir, isik tutarak bakıp ona uygun yerlere yapmaya çalışın. Ben alt göbek kısmından daha kolay yapıyorum ve her gün sag sol değiştiriyorum. Kolay gelsin…