Duygu_52 Çatlakların görünmesi rahatsız edicek demişsin o zaman mayo tercih edebilirsin. Ben lcw den mayo almıştım gayette 5-6 aylık hamileyken yani zaten deneyip te aldım bedenide 42 aldım ki sıkmasın diye gayet te güzel oldu yani. Sıkmayan mayo bulursun ama mağazalara gidip denemeni tavsiye ederim daha sağlıklı olur hem sende bu şekilde rahatsız olmazsın ☺️ Ama demeden geçemiyicem ki biz her halimizle güzeliz kendinizden asla rahatsız olmayın, benim karnımda yok ama kalçam,ön bacaklarım kalça altı falan hep çatlaklarım oldu bende çok rahatsız oluyorum ama sonuçta içimizde bir insan büyütüyoruz 😂😂