berivanalii Kızlar ben en son adetim 12 hazirandı geçen salı ögrendim gene oldugumu ilk betam 161.12 çıktı ik gün sonra 357 çıktı degerlerim nasıl benimle aynı ay hamile kalanlar varmı birde keseyi sizce ne zman görürürüö
berivanalii Duyguanneoluyor pazartesi tekrar gitsem mi acaba kana baktırmaya yoksa direk kadın doğuma mı gidiliyor kese görmeye ilk gebelik hiç birşey bilmiyorum