Kızlar 38.haftadayım doktor kontrolünde 13/8 çıktı genelde rutinim 12/7-11/8 civarı çıkıyor zaten ama doktorum baya üzerinde durdu çünkü normal doğum planlıyoruz . Doğum anında 17-18lere çıkar normal yapamayız dedi açıkçası çok strese girdim doğum şeklim,bebeğimin sağlığı bunlar kafama takıldı . Başına gelen oldu mu acaba