Gkcgkc Belirti hisseden var mı ne durumdasınız benim üçüncü ay denemem bekliyorum artık .. bir kızım var bir de kardeşi olsun istiyorum. Adet belirtileri var gögüslerde dokununca acıma ve akıntım çoğaldı ve ara ara rahimde batma