Merhaba kızlar 5 haftalık gebeyim beta ilk öğrendiğimde 297di 2 gün arayla 886 oldu doktor 10-15 gün sonra gel çok kücük kese gçrünmüyor dedi ama beta iyi yükselmiş dış gebelik değildir dedi 10 gün sonra kalp atışları ve kese için gideceğim ama ne mide bulantısı ne göğüslerde aşırı hassasiyet uyku hali vs hiçbir şey hissetmiyorum bi belirti yok ara ara karnıma yayılan kasılma oluyor belirti olmaması normal mi