H-a-t-i-c-e 18+1 haftalığız ilk gebeliğim ve kilolu hamileyim sabah uyandıktan yarım saat sonra rahim bölgemde kalp atımı gibi atım hissettim 5 10 sn sonra bidaha yok bu bebek hareketi mi
a-koroglu H-a-t-i-c-e kendi nabzınız ilk hareketler kelebek çarpıntısı seğrelti baloncuk patlaması gibi oluyor
Sizdenbirii1 H-a-t-i-c-e rahimde değilde biraz göbek asagısında balık kayar gibi böyle pıt pıt atıyor benimki bazen de ayrıt edici şekilde hissediyorum hareketlerini
Gul1402 H-a-t-i-c-e bebek hareketleri bence onlar 🥰 bende 17. Haftamda falan hissetmiştim öyle ama bilemedim sonradan anladım bebek hareketleri olduğunu.
Hashasim2020 Olabilir canım kelebek 🦋 kabak çırpısı gibi, atma şeklinde ya da içinde baloncuk patlıyor gibi hissedebilirsin. İlk zamanlar günde bir kez falan hissediyordum ben de, hafta ilerledikçe sıklaşıyor
H-a-t-i-c-e a-koroglu atım gibiydi ama kendi nabzım olsa daha önce de böyle şeyler hissederdim heralde bir de damar tam karnımın ortasında rahmimin orda değildir diye düşünüyorum 🤔
a-koroglu H-a-t-i-c-e bilemiyorum ben o haftalarda doktoruma sorduğumda o senin nabzın demişti ilerleyen haftalarda bebek hareketlerini hissedince farkı anladım belki sizin bebek hareketidir