Ozy Reflü yatagi kullanmiyan varmi aranizda ben normal anne yani besiklerinden aldim üstündede düz bi sünger var ama bebek kusunca tehlikeli oluyormus yutup bogulma riski varmis bana yastik kullan diyolar ama yaatigida doktorlar tavsiye etmiyor beli bir yasa kadar tecrübeli anneler varmi aranizda bebeginizi basil yatircaksiniz reflü yatagi almadim malesef
Muhammedamine Ozy ben aldım Ama evde uyuturken kullanmıyorum eğer yedikten sonra gazını çıkartamadıysa bir müddet yüzüstü yatırıyorum tabi bu sırada başında bekliyor oluyorum daha sonra soluna yatırıyorum sindirimi kolaylaştırdığı için daha sonra bakıyorum kendi sırt üstü dönmüş gözün hep üzerinde oluyor zaten merak etme rahat edemiyorsun benim oğlum reflü yatağını sevmiyor biraz rahtsız
Mrvaydn18 Ozy ben de anne yanı beşik aldım eğer ahşap vs değilse onun kademe kademe ayarı oluyor yanlarında bir bak istersen. Benim aldığım beşikte o şekilde başını yukarı 2ye gövdesini 1e ayarlayacağım böylece reflü yatağı oluyor.
Smyyglgn54 Ozy canım anne yanının içine reflü yatak aldım, Sevibebeden. Kiraz çekirdekli,gaz giderici özelliği var. Kesinlikle almalısın. Bende yastık kullanmayı düşünmüyorum✋
Annebsr Ozy eğer almayacaksanız da beşiğindeki yatağı eğimli koyabilirsiniz. Benim doktorum bana öyle demişti mide rahatsızlıkları vb için
Annebsr 1umutturyasamak bebeğin başını koyacağınız tarafın altına dilediğiniz bişeyi koyup hafif yükseltebilirsiniz