21 haftalıkken bebeğin eşi biraz aşağıda dendi detaylıda 2 hafta sonra kontrole çağırıldım inş 1 haftaya gidicem böyle durum yaşayop bebişine sağlıkla kavusan varmı ve ole bi zamana denk geldiki biraz uzun yollu ve tempolu bi haftadayım içim hiç rahat değil nelere dikkat ettiniz zamanla yukarıda cıkabilir daha erken haftan dediler ama yinede kesin bişi bidahaki kontolde soleriz dediler