Kızlar 38+1 deyim bugün kontrol vardı tansiyonum biraz yüksek çıktı idarar istedi protein bakacakmış gebelik zehirlenmesi olabilirmiş eğerki öyle bir durumsa {Allah korusun}doğuma mı alacaklar nst de çekildim sancım da çıkmadı
dr bilgi vermedi çünkü sonuca göre konuşuruz dedi