Eagil 16 haftaligim hergun inanilmaz bas agrilari çekiyorum. Kadin dogum kbb ye yonlendirdi ve kbb sinuzit dedi antibiyotik yazdi klamoks ben cok caresiz kaldim bi yandan agrilarim bi yandan bebegi riske etmek istemiyorum napmaliyim
Sinemce Merhaba bende 18.haftamda idrar yolu enfeksiyonu yaşadım.Doktorum da sizinle aynı Klamoks isimli antibiyotiği verdi ve gebeler için özel olduğunu tedirginlik yaşamamam gerektiğini söyledi.Çok geçmiş olsun inşallah biran önce iyileşirsiniz🙏🏻🙂
Eagil Sinemce cevabiniz icin tesekkur ederim sizinki de 1000mg lik gunde 2 kez miydi kullanimi hatirliyormusunuz
Sinemce Eagil evet 1000mg’likti dediğiniz gibi sabah ve akşam alıyordum.Doktorum Gebelikte özellikle bir zararı olmadığını belirtti.Allah korusun enfeksiyon erken doğuma bile sebep oluyormuş bu sebeple tedaviye başlamıştım
Tubafatih Bende de sinüzit ve kanda enfeksiyon verdi ama kendi doktorum değil uzman doktor a gittim kafamın ağrısndan duramıyordum 1000mg ilk günde iki kere tereddütteyim acaba içiyim mi diye