Kahvaltı hazırlarken suyum geldi doktoruma yazdım eczaneden bi test al hastaneye gel bakalım suyun mu geliyor dedi tamam dedim 5 dakika sonra nişan geldi ve suyum gelmeye devam ediyor, hastaneye gidicez şimdi dua edin bana sağlıkla doğurayım miniğimi ☺️ hemen yatış verir mi sizce? Nişan ve su geldi sanırım sancım da var ama çok anlamıyorum heyecandan mı yoksa sancım mı var 😩 dua edin nolur