vilanelle Moz ben yumurtlamadan sonra progestana başladım her ihtimale karşı diye, bugün de bırakıyorum Doktor sende gerek görmezse zaten başlamazsın hiç
1demetyasemen Beybimmm benim kimyasal olmuştu pıhtılaşma az var dedi şuan 6 haftalık hamileyim ne yapmam lazım doktor henüz kanlarıma da bakmadı
1demetyasemen Moz yok canım hiç bişey vermedi kalp atışı duymadık henüz haftaya gel kanlarını da o zaman alalım dedi bende korktum şimdi
mrp2023 Nazliip devlet hastanesi kalp atışını duyunca başlatıyor, ama ben tüp bebekle hamileyim o sebeple transferle beraber başladık
vilanelle Moz yüksek pıhtılaşma bu değil aslında, faktörler ve şu g20li olanlar homozigot olunca iğne ve asprin birlikte veriyolar
vilanelle Moz naısl o da mı hetero, çok hetero oluyor o zaman? Bende bunda mutasyon saptanmamıştır yazıyo
Seymabyrm Nazliip beta hgc düzenli artmaya başlayınca kullanmaya başladım ben keseyi görmüştük fakat sağlıklı olduğundan emin olmak istedi doktorum
Moz vilanelle evet aşkım 3 hetero 1 homo gel de iğne kullanma.Dr u da anlıyorum sağlıklı olduğundan emin olalım öyşe başla diyor da işte
nzh13 Nazliip hamile kalmadan önce ecopirin başlattı doktorum. hamileliğimi kan testiyle öğrenir öğrenmez de hemen iğneye başlattı
endlesslove1 GamzeAGacs merhaba sizde pıhtılaşma çıkınca başka testler de yaptılar mı rahim filmi vs çektirdiniz mi
GamzeAGacs endlesslove1 Hayır canım doktor benden istemedi.Genetik test ve trambofoli paneli istemişti sadece.