Arkadaslar dün testim pozitif cıktı 3 kaybım bar pıhtılaşmadan dolayı een son hamileliğimde iğneye ragmen kayıp yaşadım . Şimdi tekrarr aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 😞 ve doktor arıuorum . İstanbıl ataşehir vee cevresinde bana önereebilceginiz doktorları yazarmısınız 🙏