Kızlar güzel anneler merhaba, 3 ay önce bebeğimin kalp atışı olmadığı için gebeliğimi sonlandırmak zorunda kaldık şimdi yine 6 haftalık gebeyim yarın doktor kontrolüm var ama korkudan duramıyorum yine aynı şeyleri yaşarmıyım stresi var. İlk gebeliği bu yüzden biten ikinci gebeliğinde sağlıkla bebeğini büyüten biri var mı bu durumu yaşayanınız varmı bana yardımcı olun