__Kubracik01__ Kizlar 37.haftaya girmek uzereyim b12,ferritin bunlar normalde gayet iyiydi yüksekti ama dün kan verdim 1 ay içinde düşmüş baya düzgün de besleniyorum bebek büyüdüğü için mi düşüyor bu durumu yaşayan oldu mu son 2 haftam kaldı nasil yukseltebilirim