Kizlar 22 haftalik hamileyim.Doktorum demir hapi olarak ferrium ve vitamin olarak decavit yazmisti.1 haftadir bittigi icin kullanamiyoruk.Bugun doktoruma gidecektim ama izine cikmis ve ne zaman gelecegi belli degilmis.Ben simdi bu ilaclari alip ayni sekilde kullanmaya devam etmeli miyim? Doktoruma gitsem kullanmaya devam et der miydi acaba.Son aylara kadar kullaniyor mu yoksa bi yerden sonra birakiliyor mu?