Plansız bir şejikde hamile kaldım tsh seviyem yüksekti bu hormonda bebekte zekayı etkileyen bir şey daha sonra detaylı ultorosnda beyindeki sisterna magna bölgesi hafif geniş çıktı fetal mrı sonucu temiz çıktı çok şükür ama ufak da olsa bu tarz olumsuzluklar olması beni çok tedşrgin ediyor bu durumu yaşan benim gibi kadınlar var mı merak ediyorum. Kendi kendimi yiyip bitiriyorum.