Deletedmom_298 Yumurta toplama yapıldı 13 yumurtam çıktı 11 i işleme alınmış 7 si döllenmiş embriyolog yumurta biraz kaliteniz düşük onunda bilgisini vereyim dedi. Bunu yaşayan var mı aranızda lütfen cevap verin böyle gebelik elde eden
Bebivekedi Deletedmom_298 aa ama olmaz ki daha sonuç almadan moral bozuyorsunuz moralini yüksek tut ☺️
ipekyildiz Merhaba moralinizi bozmayın benimde 5.gun orta kalite idi şimdi 14 haftalık hamileyim çok şükür.allah yazdıysa kalitesi farketmiyor
Deletedmom_298 ipekyildiz benim daha belli değil ne olacağı ama genel olarak yumurta kaliteniz düşüktü dedi
Ertugrulgulcem24 ipekyildiz kalitesi tam olarak. Neydi kuzum bizede umut olsun orta kalite embriyom var
Deletedmom_298 Bebivekedi genel olarak yumurta kalitem düşükmüş :( tolere edebilecekler mi bakıcaz dedi
Kukoss Ayy sakin kaliteye bakmayin size verecegim en onemli tavsiye bu olur heralde. Ab embriyom tutmadi, bb ile hamileyim 15 haftalik. Hemde cok erken tutundu 7. Gun gordum testte. Hic moral bozmadan guzel beslenmeye baslayin
Kukoss Deletedmom_298 valla oyuzden beslenmene dikkat etmeye basla ki bebis geldigi zaman hemen tutunsun risksiz sursun