Esayyy977 Kızlar selam bugün 6. Günüm test yaptım başta negatif sandım baya üzüldüm ama ilk 5 10 dk içinde çektiğim fotoğrafa doygunluk ekledim biraz sizce bişey var mı?
yesildeniz_ Esayyy977 gözle görülüyordur belki ama ben göremedim. 6. Gün çok erken hem çıkmazsa üzülmeyin.
glmz72 Esayyy977 ben transferden sonra 9 gün yaptım bille teste çıkmadı hiç üzülme ilaçlarını kullanmaya devam et kan testi dışında hiç belli olmuyor