Gzde_defne nurrellaaa bende de oluyor çok şiddetli ağrı olmayınca önemsemiyorum.doktorum ağrın olacak kasıkların belin ağrıycak dedi
Cerokk Enfeksiyon genelde sağ kasık tarafında ağrı yapıyor. Böbreklerin yolları o taraftaymış sanırım doktorum öyle bir açıklama yapmıştı bana enf flaan olabilir bi test yaptır istersen