kızlar merhaba aslında bu konuda tecrübeliyim yani doğum yapalı 1 sene oldu ama 34 haftalık hamileyim dün 7 dakikada bir kasık ağrısı ve kasılmayla gelen sancılarım oldu ama sancılar 20-30 saniye ve dayanılmayacak kadar kötü değildi diğer bebeğim de küçük olduğu için gitmek istemedim hemen dediğim gibi hem kısa süren hem de çok zorlamayan ağrılar olduğu için hastaneye gitmedim bi iki saat uyumuşum şimdi tekrar takip ediyorum yine aynı şekilde ama çok düzenli değil gibi 34 haftada doğum yapan var mı gerçek doğum sancısı olabilir mi bulunduğum yerde kadın doğum bölümü olan hastane biraz uzak