Aysenurrrrrrr ben gebe eğitimini de katılıyorum çarşamba günü son ders var doğumhaneyi odaları falan gezdirecekler . Ben etlik şehir de doğum edecektim ama burada doğuma eş girebiliyor , refakatçi eş kalabiliyor diye burada Mamak devlette doğum edeceğim . 37 haftadan sonra alıyorlar doğuma . Çünkü bebek yoğun bakımı ilk seviye 2 hastanede de talipli olmanızı sıkıntı yoksa mamak da yapmanızı tavsiye ederim. Ben doğum edenlerle de ebe eda ile de görüşüyorum sürekli özel hastahane gibi diyorlar ki öyle de sıkıntı yaşamadım daha