melike046 Kızlar az önce test yaptım negatif çıkmıştı aradan yarım saat falan geçti ve böyle bişeyle karşılaştım lütfen cevap verin hamile miyim
nisaysee melike046 ilk 5 dk içinde iki çizgi olması gerekir. Bekledikçe sonuç negatif olsa bile iki çizgi oluşuyor. Tekrar et testi bence
diyetisyen1anne melike046 bence testi yarın tekrarlamalısın, yarım saat sonraki sonuç güvenilir olmayabilir ama bakmak lazım
[silindi] melike046 test bozuk gibi canım, 2.çizgi bir tık daha aralıklı beliriyor normalde. İlk 5 dk içinde çıkmadıysa ciddiye alma yeni bir test yap
OzgeKarakaya1 Hamile olabilirsin, benim çizgilerden biri de böyle silikti, kan testi yaparak emin oldum.
prenses34_ melike046 test bozuk malesef yarın tekrarlamanı öneririm 😌 ve ilk 5 dk da çıkan sonuca bakıcaksın