Arkadaşlar bu yeni doğan hastahane çıkış takımları 50 cm gözüme çok küçük geliyor minicik bebeklere oluyor mu bunlar sıkısir bebekler içinde daha önce kullananlarin fikrine ihtiyacım var 🙄 2 takım almayı planlıyorum heralde gerisini 0-3 ay alacağım çok minicik