Bebivekedi rica ederim canım,kediler sahiplerini fazla benimsedikleri için bu tarz kıskançlıklar yapıyor maalesef. Şimdiden veya bebek doğduğunda da kedinin üzerine kapıları kapatmayın, açık kalsın yoksa daha fazla uğraşmak zorunda kalırsınız :( işte ne bileyim beşiğe, pusete, bebek arabasına vs şu anlık çıkmasına gitmesine müsaade edin canım. Bizde eşimle evlenmeden önce sevgiliyken oğlum eşimi kıskandı ve 3 kere yorganımın tam ortasına hem çiş hem kaka yapmıştı hep üst üste :( sonrasında anladım ve eşim geldiğinde oğlanı da yanıma aldım hep sevdim onu.