[silindi] Kızlar pik yaptığınız günler ne zamandı? Ben yeni kürtaj oldum 2 regl gördüm 1 ay daha ertelemeyi düşünüyoduk o yüzden takip etmedim, uygulama vs bile yok. Ama 15 ve 17 temmzda korunmasız oldu. Sizlerde durum ne ?
Tazeanne56 [silindi] umarım bu ay müjdeyi alırsın canım ben de bat 25-28 temmuz 13 temmuzda sabahtan başlayıp akşam saatlerine kadar her tuvalete gittiğimde çok hafif kahverengi lekelenme yaşadım ve sona erdi bir daha da olmadı çok kısa sürdü ve hafif. Afedersin 2 temmuzdan başladık 11 temmuza kadar değerlendirdik. Acaba yerleşme kanaması mıydı o. Sence?
mm_m954 [silindi] ben takıp etmedim ama 10 13 temmuz arası aşırı akıntım oldu sanırım o günlerde deng geldi
[silindi] Tazeanne56 ay tarihe göre olma ihtimali var. İnşallah öyledir. Rabbim hayırlısını nasip etsin😍
[silindi] Tazeanne56 ama kahverengi olmuyordu sanki. Açık pembe gibiydi benm yaşadığım hamilelikte. Bünyeden bünyeye fark eder belki.