Merhaba kızlar 26 haftalık oldum normalde bebeğim çok hareketli gün içinde fakat dün çok az hissettim onu bi kere daha böyle olmuştu acile gitmiştim iyiydi. Ama şimdi de hareket hissedemiyorum doktora gitmeden biraz daha bekliyim diyorum var mı böyle bi durum yaşayanlar normalde sabah ve akşamları çok hareketli oluyor sabah kalktım erkenden muz falan yedim bekliyorum