Ciceklerisever Merhaba güzel anneler ve anne adaylarıı :) Dün yaptırdığım Beta hcg 1677 çıktı ve 4+2 deyım sizce bugun kese görünür mü ? Ve malesef 5 cmlik bir kistim var.. Kist ile hamilelik geçiren var mı ?
Leontiine Ciceklerisever görünme ihtimali var canım vajinal yoldan. Kist bende gebelikle oluştu kendiliğinden geçti sonra.
asil15 Ciceklerisever gözükmeye bilir canm 1 hafta daha bekleyebilirsin bende 5+4 de gittim beta 7250 olmasına rağmen sadece benzettim keseye dedi
zeynepulker0 Ciceklerisever 10 ay önce bende de vardı kist hatta baya yüksek çıkmıştı benimde betam sonrasında baktı ultrasonla gebelik değil bu kistten dolayı pozitif göstermiş demişti inşallah Sizin öyle değildir
Ciceklerisever asil15 hımm doktor benı dün karından muayene etmıstı goremedı zaten, muhtemelen bugun vajınal bakcak. bende kan pıhtılaşması da var iğneye başlamamız lazım
Ciceklerisever zeynepulker0 çok garip ilk defa duyuyorum betanın kistten dolayı yükseldiğini, peki sonrasında ne oldu ?
zeynepulker0 Ciceklerisever kist bende küçüklüğümden beri olan bir şey zaten adetle birlikte gidiyor o ama doktor bakıp kese göremedi kist gördü sadece kistte betayı yükseltiyormuş hormonlardan dolayı ama şuan 7 haftalık hamileyim o zaman da yeni evliydim zaten pek istemiyordum