Ebefel Kızlar yardım edin 26 gun önce sezeryan dogum yaptım. Ic karnımın gobek bölgesinde ve vajinada agri var öksürürken bile canım yanıyor bi nebze düzelmesi gerekmiyor muydu normal mi bu ağrılar yaşayan var mı
Ceydaaas1 Ebefel çok geçmiş olsun 1 hafta oldu benimde aynı şeyleri yaşıyorum hapsiricam oksuurcek diye aklım çıkıyor demek o kadar uzun sürüyor ya gerçekten çok kötü ağrı kesicilerde fayda etmiyor