ErsBegAs 2 gündür iştahım aşırı derecede gitmiş durumda.. Yaşayanlar var mı? Sıcaklardan mı acaba? Kahvaltı yapasım 0.. Normalde meyve yerdim hep onu da yiyemiyorum..
dalginkiz ErsBegAs bende öyle ilk zamanlar çok güzel kahvaltı yapardım tabaklar falan şimdi o da yok canım bir şey istemiyor bazen hiç yapmıyorum :(
Bebivekedi ErsBegAs ikinci trimester çok açıklıkla geçti ama bence normal son haftalarda böyle olması vücut kendini mi hazırlıyor acaba hem sıcak hem düşünceler
ErsBegAs SuEr_Tu1512 ondan mıdır diyosun 🥲 valla geceleri de uyuyamıyorum fonksiyonlarımı yitirdim gece bir vesvese geldi ya bir şey olduysa diye (not: uyumadan karnımdan çıkacak gibi tekmeliyordu) gece 3 gibi çocuğu dürte dürte uyandırdım anca öyle uyudum