tugcee60 Bende tam 6+6 dayım ve bel ağrısı yaşıyorum. Doktorum sıkıntı olmaz agriyabilir ama sen yinede progestan kullan birkaç gün dedi. 3 4 gün kullanmış olacağım.
asellim143_ tugcee60 bel ağrım olmadı hiç bugün çok ağrıyor doktor randevusu dan da 1 hafta oldu geleli şimdi gitmek istemiyorum