Melevcen52 Arkadaşlar Progestan almama rağmen adet günü kırmızı kanamam var bu hafta 8+3 üm çok korkuyorum başına gelen varmı
myangelson Melevcen52 doktora gidin hemen düşük önleyici kullanırken kırmızı pembe kanama gelirse hemen acile gidilmelidir
Niiillloooyaaa Melevcen52 uzulerek ve korkarak soyluyorum muhtemelen dusukle sonuclanir acile gidin hemen yinede. Mudehale edilmesinde fayda var Allah dan umut kesilmez tutunur belki
Marshmellom Melevcen52 önceki postlarınızı okudum . Bende de aynı şey olmuştu. Doktora gidiyorsunuzdur umarım
Melevcen52 Marshmellom evet gidiyorum şimdi geçen gittim yine kanama olmuştu keseden değil dediler bakalım inşallah bir şey çıkmaz çok korkuyorum
Melevcen52 Arkadaşlar düşük yaptım maalesef kese düşmüş kalan parçalar kendiliğinden düşerse kürtaja gerek kalmayacak düşmezse pazartesi işleme alınacağım hepinize çok teşekkür ederim
forumgurmesi Melevcen52 çok geçmiş olsun sağlıksızmış demekki kendinizi hiç üzmeyin Allah sğlıkla yeniden nasip etsin🩷