Zeynep6149 Kızlar 5 haftalık gebeyim bugüne hafif kanamam başladı hemen doktora gittim rahminde kalınlaş yön kese göremiyorum kan ver dedi beta 134 çıktı kanamam yoğunlaştı neden olabilir bilen var mı
Dry94_ Zeynep6149 2 gün sonra tekrar kan verin eğer 2 karı artmışsa gebelik devam ediyordur ama artmamışsa kimyasal gebelik olabilir ama eğer kimyasal sa korkma ondan sonra hemen gebe kalınıyo
hemsireblog1 Zeynep6149 Zeynep6149 betanızın 134 çıktığını doktorunuza gösterip onun yönlendirmesiyle hareket edin derim. Zaten kendisi sizi bekletip bekletmeme konusunda bilgşlendirir. 2 günde bir beta vermeyi kendisi önerirse verin, bir hafta sonra görmekte isteyebilir.
Zeynep6149 Doktorum 48 saat sonra tekrar kan ver dedi ama aktif hasta olmuş gibiyim sanırım erken düşük
Zeynep6149 berivanalii bu daha ilk betam bundan öncede kürtajım olduğu için bir türlü cesaretimi toplayıp kan vermeye gidememiştim