kayamommyy 31 haftadayim iyiyiz sikinti yok en son 27 yada 28inci haftamda gittim kan falan vermiştim rutin demişlerdi kalp atışı 130du sordum normal mi diye normal dedi sıkıntımız yok cok sukur sadece böbrek büyümesi ve hafif su toplaması var o da kalp ile alakalı değil, geçmiş olsun için rahat etmezse git ama