kartanesi_63 ben daha kotu hasta oldum inan 25 gun yattım. Gribin en kotu virus haliydi. Sürekli doktora gittim ordan cıktım kadın dogumcuma reçetemi gosterim ondan da tavsiye aldım. Bebege bi zararı yol sen kendine dikkat et bse olmaz allahın izniyle.