Sudenrr1 Doğum yapalı 3 ay 15 gün oldu erken gebelik testi yaptım adetime 4 gün var hafif silik çıktı acaba negatif olabilir mi yeni doğum yaptığım için silik çıkmış olabilir mi acaba yaşayanlar var mıııı😬😬
TAkilicci Sudenrr1 değerler bir anda düşüşe geçmeyebilir yada hormonlardan dolayı olabilir en temizi kan vermek
Tazeanne2016 Sudenrr1 süt korumaz , eğer bebek düşünmüyorsanız riskli bir durum olmuş en iyisi kan vermeniz